De studentraad vind het belangrijk dat studenten makkelijk en snel hun klacht kunnen indienen.

Laagdrempeligheid is erg van belang voor de studentenraad. Om het jou zo makkelijk mogelijk te maken hebben we een standaard klachten formulier aangemaakt. Om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen, het is voor ons makkelijk om niet anoniem klachten in te dienen. Op deze manier kan er altijd nog contact met je worden opgenomen. Binnen de studentenraad wordt er wel discreet mee omgegaan. In studentenraad zal jouw naam nooit ter spraken komen tijdens de behandeling van jouw klacht. Mocht je voorkeur toch liggen bij een anonieme klacht, kan dit natuurlijk ook.

Bij problemen met docenten of bepaalde vakken adviseren we altijd eerst zelf contact op te nemen met de betreffende persoon. Als je probleem nog niet is opgelopen of er is er geen mogelijkheid tot aanspreken van een persoon, dan kun je het klachtenformulier invullen.

Klachtenformulier

    Persoonlijk gegevens

  • Klacht omschrijving

  • Klacht afhandeling

  • Zorg dat alle verplichten invoervelden zijn ingevuld.
    * = verplicht invoerveld

    Na het verzenden van het klachtenformulier ontvangt u een bevestigingsmail.

    Vul het verificatie veld in en Klik op "Verzend klachtenformulier"
 

Verificatie